Mihramymn Kızlar çamaşır kurutmak tam bir dert oldu artık üç günde anca kuruyorlar leş gibi kokuyorlar resmen artık canıma tak etti kurutma makinesi istiyorum ama kullandığınız memnun olduğunuz markalar neler acaba?
Burcuclk Mihramymn bende aynı dertteyim 3 kattayım balkon yok evde eve asıyorum berbat eltimin kurutma makinesi var baya memnun sıemens nasip olursa yaza doğru kendi evime alıcam inş kurutma makinası
ikizminikler Mihramymn benimkide bosch memnunum ama gerekmedikçe kullanmayayım dedim geçen güneşli diye astım dışarı leş gibi is kokmuş 😕 artık çalıştırmanın vakti geldi
Aysn6767 Busraveminisi1 benim bütün beyaz eşyam bosch cokta memnunum ama gercekten su dönemki fiyatları vermeye acırım yani
Busraveminisi1 Aysn6767 orası öyle tabi benimde bütün ev aletlerim bosch küçüğünden büyüğüne ama şuan her şey ateş pahası
Mihramymn Naneliseker01 Ne zamandır kullanıyorsun canım onu gördüm fiyatları çok uygun kapasitesi falan da yüksek ama bilinmedik bir marka olduğu için korkuyorum açıkçası
edalianne arçelik aldım 7 kiloluk 2900 tl e işimi görüyor çok memnunum, çıkan tozu, pamuğu görseniz şaşırırsınız
Sevgiarf Valla ben almanyadayım en ucuzu aldım bauknecht ama süper iyi ki almışım özellikle bebek kıyafetleri hergün yıkanıyor ve kurutmak imkansızdı ailemde Vestel aldı burda da satılıyor onlarda çok memnun
Sevgiarf AygyulSina bebek programında yıkıyorum küçülmüyor ama bazen aldığım kıyafetin markasından mı ne küçülme oluyor yinede mesela H&M den aldığım kıyafetlere hiç bişey olmadı bi günde 2 defa yıkadığım oldu 😂
Yasemin301 Mihramymn daha uygun markalar var onemli olan cekme yapmamasi alirken bunu ii arastirin bence
Melikeakkc Mihramymn Beko aldım canım ben marka bence çokta önemli değil fiyatı uygun olana bak 8 kg aldım bi de gayet geniş içi 9 kg alıp boşuna para verme