Merhaba arkadaşlar 17. Haftalıkken doktora gittik ultrason da da yüz şekli olarak aynı bana benziyor yani alın büyük ve çenesi küçük olmasıyla herkes bana benzetti.Ama gelin görün ki bi yenge var bende aynı halasıymış 😂😂doktor kemik yapısı gelişiyor artık dedi sizce bundan sonra yüz şekli değişir mi😊 tabi ki en başı sağlıklı olsun o da güzel maşallah sıkıntısı yok maksat muhabbet teşekkürler arkadaşlar yardım için😂😂😂(Bu arada erkek demişti doktor bi kızım olduğunu öğrendim hepsi evlat ama kız olması içimden geçendi çok çok mutlu oldum şükürler olsun)😊🙏