Meerryy 2 hafta ileride giden bir anne için yorum yaptım. Neden iyi olsun ki normaldem önde gidiyor en ideali haftasıyla uyumlu gitmesi. Postu açan anne tam haftasına göre gidiyor ama 2 hafta önde gideni örnek alıyor bence doğrusu haftasıyla uyumlu gitmesi doktorlar maksimum 14 güne kadar önde gideni normal buluyor ama ben normal doğum istediğim için çok kilolu bebekten korkuyorum açıkçası o yüzden önde giden bebekler korkutuyor beni 🥰