Arkadaşlar 1 haftadır vücudumun her yerinde kızarıklar var asiri kaşınması var, bütün testlerim temiz çıktı cildiyeciye git dedi ama Randevu alınmiyoki hic biyere bu devirde. Böyle olan varmi aranızda ne iyi geliyo nasıl atlattınız ne kullandınız cevaplarınızi bekliyorum acil