Deletedmom9 Bayanlar yarın Bim de Bebek Nevresim Takımı indirime giriyor alıp kullanan memnun olan var mı?
Deletedmom9 Oykuaygun Bim de kuzenim çalışıyor güzelse 2 3 paket aldırcam ama gidip bakamadığım için kararsız kaldım 🤔
Nursel67 @Deletedmom9 ben e bebek in indiriminden aldım 33 TL falandı galiba ama bimdekiler de güzel oluyor çalıştığım dönemde güzel ürünler geliyordu