Herkese merhaba arkadaslar,malum pandemi surecinde dogum yapiyoruz cogumuz,aranizda medicana hastanelerinde dogum yapanlar var mi 1 refekatci disinda kimse alinmiyor mu ornegin refakatcim annem fakat esim giremez mi gormeye aklim hep bunlara takiliyor heycan ve stres ayni anda yasiyoruz herkese guzel dogumlar diliyorum..