Alara005 Kızlar bebeğin olduğu yer karnında ağrı var ara ara gidip geliyor sizce neden olabilir bilgisi olan var mi
Almilaaa Alara005 ara ara bende de oluyordu ama yine de doktorunuzu bilgilendirin isterseniz içiniz rahat eder. Bebek kasılıyor olabilir ağrınız yoksa endişelenmeyin bence normal diye düşünüyorum. Tabiki en iyisini doktorunuz bilecektir