Oyagunaydin 33 haftalık hamileyim biraz bel ağrım göbek deliği ağrısı ve hafifte kasıklarım da ağrı var çok şiddetli değil uzanıyorum şuan normal mi acaba
Ebruli01 Bende 31 haftalığım sanki ayağnı göbek deliğimden çıkaracak 🤦🏻♀️ Benimki baya sancılı büyüdüğü için belki herkes öyle diyor ama bilemiyorum doktora haftaya gidicem ozamana kadar tekrar olursa erken giderim doktora uyuyamadım çünkü gece ağrıdan
Oyagunaydin Ebruli01 insan huzursuz oluyor 😔 hareket ediyor ama böyle ağrı olunca sanki az ediyormuş gibime geliyor 😔