28+4üz. Bel ağrım zorluyor. Kıyafet işini bitirdim sanırım. Beşikle şifonyeri sipariş verdik bekliyoruz. Ufak ufak yıkama işime de başladım. Araba puset işini de ocak şubat gibi hallederiz. Tek korkumuz corona… Doğum falan aklıma gelmez oldu o derece..