Ben de baskı hissinden ve rahim kısalığından dolayı sabah ve akşam birer tane fitil olarak kullanıyorum ama nolursunuz bırakmayın. Çok okudum ben. Çok etkisi varmış bebek kayıplarını önlemede. Çok başarılıymış. Fitilde bir yan etki hissetmedim, sadece biraz akıntı artışı.