Mevaninannesi21 bende bi ara duru düşünmüştüm ilerde kızım olursa diye ama kendim vazgeçtim aslında çok güzel isim neden öyle tepkiler geldi bilmiyorum ama bende oğlumun adını Çınar koydum annem hiç beğenmedi inadına koydum çevremdeki herkes o kadar sevdi ki sonradan annem hariç illa birileri çıkıyor ismi kötüleyen emin ol canım kulak asma bence Elvin meva nasıl canım