Bende de nabız yüksekliği var ve nabzın yükseldiğinde inanılmaz sırt agrım kol agrım oluyor sanki böyle sıkıştırılmış gibi bir ağrı gece uyurken bile uyandırdığı oluyor ve tansiyonum normal çıkıyor bu süreçlerde ,sadece nabız yüksekliği doktorum ilaç verdi nabız yüksekliği için onu kullandigim halde bazen yükseliyor. Bence doktorunla görüş bu durumu