Merhaba arkadaşlar dün akşam kanamam başladı acile gittim alttan muayene ettiler nts ye bağladılar baya agrım var kasıklarım belim bacak ve kalçam çok agrıyor .Muayrne de normal çıktı ama her ihtimale karşı Hastaneye yatmamı istediler ve rafakatçi kabul etmiyorlarmış bende istemedim kagıt imzalayıp eve geldim ve hala damla damla kanım geliyor 😓