elian İyi akşamlar, ilk hamileliğim 5 aylık olduk. Devlet hastanesinde önereceğiniz kadın doğum doktoru var mı?
Nurr89 elian ben o sene önce Şevket Yılmaz da doğum yaptım çok memnun kaldım ama doktoru hatırlamıyorum çünkü 3 kere falan gittim .. şuan durum ne orda bilmiyorum .. pandemiden dolayı sanırım çoğu kişi özel ağırlıklı gidiyor
Guzelanne_21 elian Bursa sehir hastanesinde Serdar Türklay var onu da benn tavsiye ederm ccok ıyı Bi doktor benn nee sorsam cevap verıyo ılgılenıyo İlk cocugum da da onaa gıttım su an 7.5 aylık hamıleyım ve gene ona gidiyorum