idiloska Pastörize süt mü içiyorsunuz çiğ süt mü? Gittiğim doktor çiğ de olsa pastörize de olsa iki taşım kaynat öyle iç dedi, çiğ süt hiç sevmiyorum pastörize içebiliyorum. Eşim de kızıyor doktorun dediği gibi yapmıyorum diye. siz nasıl süt içiyorsunuz?
Bubuseli idiloska pastörize edilmiş sütleri kesinlikle içmeliyiz doktorum öyle dedi aynı zamanda kefir de tavsiye ediyorum muhakkak için 🤭🤭💜
momsboys idiloska çiğ süt kesinlikle önerilmiyor. Pastörize günlük süt tercih et pastörize edilmesi demek zararlı bakterilerden kurtulmus vitamini duran süt demek kaynatırsan vitamini ölür bence doktorun verdiği bilgi yanlıs. Sonucta doktor diye her dediği dogru değil. Araştırmanı tavsiye ederim bir çok profesörün yazısı var ben soguk içiyorum cogu zaman yada ılık
Yeni474747 idiloska onlar zaten bir miktar kaynatılıyor daha fazla kaynatmak da alacağımız vitamini öldürür
Babyy1S idiloska benm ki tamamen aliskanlık o yüzden kaynatıyorum ve doktorlar pastorize sütü daha çok tavsiye ediyor
crescent_ idiloska pstörize sütü kaynatmanıza gerek yok, zaten yeterince ısıl işlemden geçiyor. ancak besin değerini azaltırsınız kaynatırsanız. çiğ süt tavsiye edilmiyor. marketten bilinen markalardan günlük/pastörize süt almanızı tavsiye ederim
Tugcece Bana ebem su uyari da bulunmuştu sokakta satılan sütü değil kaliteli pastörize süt içeceksin diyerek Sütaş içiyorum. O çiğ sütte bakteri olabilir diye içmek yasak
crescent_ idiloska her doktor doğru diyecek diye bir şey yok. bazı doktorlar gıda bilgisi konusunda yetersiz olabiliyor ki karşılaştıklarımın çoğu öyleydi. 10 yıllık gıda mühendisiyim. mesleki bilgi olarak size veriyorum bunu 👍🏼
Tugcekkkkk idiloska sütün içene a101den satın aldıgım keçiboynuzu tozu atıyorum. Sütteki o kokuyu alıyor hem hoş bir koku veriyor hem de faydalı.