Zlm4141 öncelikle rabbim sağlıkla kucacığınıza almayı nasip etsin🤲🏻🥰 bende spinal sezaryen oldum belden iğnenin acısını hissetmedim normal damar yolunda bile daha çok acımıştır, sondam uyuşunca takıldı onu da hissetmedim çıkarırken de acı olmadı uyuşukluğum geçtiği halde. Beni sadece ameliyathane ortamında uyanık olmak bişeyler hissetmek korkutuyordu onda da sürekli dua okudum bi süre sonra kızıma kavuştum ve onu izlemekle geçti zaten 🥰 doktorumun tavsiyesiyle sade nescafe içtim ve bitter çikolata yedim, kayısı kompostosu götürmenizi tavsiye ederim kabızlık yaşamadım gazım çabuk çıktı. Ve deepend kesinlikle tavsiye ederim 2 paket bitirdim doğumdan sonra da kullandım çok rahat. Ve çok fazla detaylara takılıp düşünmeden tadını çıkararak gidin doğuma herşey oluyor kavuşunca bir huzur kaplıyor 🥰