Kızlar merhaba 5 haftalık gebeyim bugün kontrolde doktor kesenin dışında 2 3 yerde kanama alanı var dedi ama kanamam yok hap yazdı ben kesinlikle hap içemiyorum geri kusuyorum küçüklüğümden beri böyle söyledim ama mecbur iciceksin dedi napicagimi bilmiyorum kanama alanı var denimte kanama yaşamayan oldu mu ? Vicdan azabı çekiyorum bişey olursa benim yüzümden diye ☹️