Cnsugur açlık şekerin oldukca yüksek ama bi 10lu halleyde biraz fazla kaçmış, bide arada ölcüm almak nerden aklınıza geldi, şekere de pek takılmamıssınız test yaptırmayıp. Sabah açlık alın kahvaltıdan sonrada tokluk en dogru değerler olur sizin icin.