Tgbakdgl Kizlar kasik agrim var adet sancisi gibi ayni bacaklarimin ic tarafina doğru karnimda sertlesme de var tas gibi oluyo ayni bebek harektlerini hissediyorum ama bilgisi olan yazabilirmi lutfen cok ağrıyor
Mavi46 Tgbakdgl sancın varsa Bi doktora görün canım bende 31 haftalığım ama doktor sancı olursa hemen gel dedi 😊
Susaminannesiii Tgbakdgl 29.haftadayım.cok degil ama hafif bir sancı banada firip cıkıyor. Ama sanırım yorulunca oluyor veya ayakta durunca oluyor. Bebekte bazen toplanıyor gibi oluyor ama uzun sürmuyor max 5 sanite sürüyor ve sürekli yapmıyor
Tgbakdgl Mavi46 gecenki kontrolumde de erken dogum riski olabilir 34e kadar dayanmaya calis demisti korkuyorum
Mavi46 Tgbakdgl bende geçenlerde Bi postta okumuştum canım sertleşme sen çok hissetmesen bile sancı çekiyorsun demekmiş bebek o yüzden kasıyormuş kendini umarım bişey yoktur yalancı sancıdır🙏😊
civcivimm_ Ayni haftayiz ama benimki 28 haftallikem bu şikayetlerim başladi nst ye bağladılar sancı çıktı ciğer geliştirici iğne sanci içinde serum taktılar 3 gun hastanede kaldim cok şükür sancim bitti erken dogum olmasindan korkuyordum
civcivimm_ Tgbakdgl canim git ağrın çoksa hafife alma asla yasağı falan da boşver hamilesin sonuçta acil seyler olabiliyor
civcivimm_ Tgbakdgl benim gece olmuştu bir kereden agri girdi karnim sertleşti taş gibi olmustu ayağa kalktığımda bebeğimin dogum pozisyonuna girdiğini anladim bir arkadas burda paylaşmıştı onun da erken olmuştu doğumu hatta o dedi en ufak sanciyi bile hafife almayin gidin ne kaybedersiniz diye