Sencann Son haftalarda doktor herhafta çağırıyor malum kızlar hepsine gidiyor musunuz çatı muayenesi oldum 38.haftadaym açılma yok bekliycez… haftaya gene gel dedi bende ağrım falan olursa öyle gitmeyi düşünüyorum siz napıyosnz
Naaz Sencann gitmelisiniz tabiki son haftalarda kordon dolanabiliyor, kakasini yapıyor bebek, suyunuz azalabiliyor, genelik zehirlenmesi olabiliyor asıl son haftalar önemli.
Aseda Benim 37+4 gecen hafta her hafta şekilde gitmeye başladım haftaya test yapılcak 21 inde doğumum allah iZin verirse🤲🏼