Rabianida Szsz çok ama çok normal ben 10+3 e girdim şuan sadece sabahları miğdem bulanıyor azcık sabret canım geçicek inşlh
Mutiess Szsz Priliam dr kullanıyorum 6. Hafta da başladı 14 haftalık olduk hala bulanıyor 🤷🏻♀️ Bünyeden bünyeye değişiyor canım hiç kesilmeyen de var hiç midesi bulanmaya da var doktoruna danışın
Tugcegkn Benimde o zaman başladı şuan 11+4 biraz daha hafifledi ama yine de günde 1 kez kusma sorunu yaşıyorum.. Doktorum bulantı için zencefil demlememi önerdi araştırın belki sizde işe yarayabilir