Evet arkadaşlar sonunda bende doğurdum. Bir kaç gün gidip gelen ağrılar yok olunca dopuma daha var diyip o kadar çok üstüne düşmemiştim ağrımın. Dün yani çarşamba günü doğumuma sebep allah razı olsun ki kaynanam geldi. O gün ağrılar takrar başlamıştı ve diğer ağrılar gibi değildi. Arttıkta artıyordu ve iki dakikada bir çok kötü geliyordu sancı. Eltim, görümcem doğumun başladığını hemen banyoya gir demesiyle omuzumdan aşağı ılık suyla hemen duş alıp çıktım ve sancılar artık dakikasız kesintisiz gelmişti. Artık gidebiliriz diyip hastanenin yolunu tuttuk ve hastanede çataldan muayene ederken 9cm açılma var diyip doğum hanenin çatalına almışlardı beni yarım saat bile sürmeden minik prensesim dünyaya gelmişti. İkinci kez bu ağrıyı çekip ikinci kez dünyaya benim prensesim olarak gelen kızlarıma şükürler olsun. Rabbim o kadar büyük ki ne kadar çok sancı ağrı çekersen çek sonunda miniğini kollarına verdiği an herşey bitiyordu. Çok şükürler olsun allahım tabsiyem evde iyice sancı çekip ılık duş aldığı gibi doğuma gitmeniz daha rahat edersiniz.