Basakgul 3 şekilde çektim bunun grisi de var ben mağazaya gittiğim zaman grisi yoktu sonra gelmiş ama ben tabi almış bulundum değişim süresi geçmişti grisi olsaydı kesin onu alırdım ama bu da güzel tabi renkli birşey istemedim pembe pullu filan babası da kullansın diye 😂