MiasMom 16+3üz bebişim göstermedi kendini nazlı çıktı 😁 haftaya tekrar gideceğim bugün çok heyecanlanmıştım , hemen göstermiyorsa kızdır diyorlar doğruluk payı var mı? ☺️
F-Gemi MiasMom eyy gidi o neki ben 30+2 yim hala göstermiyo doktorum %90 kız diyo e doğumada az kaldı mecbur biyerden başlayıp alışveriş yapıp düzmemiz gerekiyo napıcaz bilmiyorum yarın kontrolüm var inşallah yarın görürüz 🙈🥰
Ruvus MiasMom Bende bu inanış tutmadı 17 haftalıkken gittim göstermedi herkes kızdır dedi 18de gittim erkek olduğunu ogrendim😂
Mervekklkdmn Büyük ihtimal kızdır canım benimki 14. Haftada kız demişlerdi 19. Hafta bugün gittim devlet hastanesi göremiyorum dedi doktor başka bir özel doktora gittim hemen o gördü çok şükür kızımız olacak. Kız bebek kendini saklar derler
mom6565 MiasMom canım ablamada 7 buçuk aya kadar kız dediler erkek cıktı sırf kendini göstermiyor diye kız olmuyor ama yinede gönlündeki neyse rabbin onu nasip eylesin ınslaalh