F-Gemi Papatya0605 bende avent natural cam aldım ikili carrefourda indirimdeydi biri büyük biri küçük paket halinde 90 a almştk baya uyguna gelmişti
momteacher Papatya0605 ilk doğumumda avent aldım hiç kullanmadık, şimdi 2.doğumum için wee nin cam biberonunu aldım, eğer kullanacak olursak avent alırım yine die düşündüm, inşallah ihtiyacımız olmaz
gmzcvk Papatya0605 avent yenidoğan ve 6+ Pp biberon aldim, sut sagma makinem de avent biberon basliklari uyumlu olsun istedim
Hanz Papatya0605 yani en iyi bildiğim marka chicco benim o yüzden cam aldım 250 mlde alcam onuda chicco alcam hatta 😂
Mlk84 Papatya0605 canım ben bilerek almadım açıkçası .göğüs pompam aventti ve çanta içinde takım olarak 5 liydi sanırım biberon seti vardı . Bu nedenle avent kullandım .kullandığım süre içinde ne sarardı ne çizildi ne yamuldu bir sorun yaşamadım. Şimdi başka marka deneyip risk almak istemiyorum aynı markayla devam 🤗
bimesele Bende avent ya da lansinoh düşünüyorum. Biberon boyutu 125 ml yeterli olur mu acaba ilk etapta