Kizlar 36+2 haftalik hamileyim. Gecen hafta doktora gittim 32 hafta ile uyumlu bacak boyu geriden geliyor haftaya tekrar gel yine bakalim dedi. Bugun gittim hala 32 haftayla uyumlu😒 1 hafta da hic mi degisiklik olmaz boyunda. Doktorum riskli gebelik bölümüne gönderdi. Boyle bir durumla karsilasan var mi icim hic rahat degil😥