Anneler merhabalar iki yıl önce tiroid bezim alımdı tamamı 28 haftalık gebeliğim ilk gündem beri endokrin doktoru ile iletişim halimdeyim her ay ilaç dozu ayarlanıyor normal gebelik öncesi 100 veya 125 ilaç dozu gebelikte süreci boyunca 175 çıktı benım gibi böyle hastane anne bar mı korkuyorum açıkçası şimdilik herşey şükür rabbıme iyi gidiyor ama ilaç ve ya horman sorunu bebeğimde bir sorun olur kı detaylıda güzel çıktı medikal parkta pernotoloji uzmana yapardım