OzgeeH o günleri hatırlamak bile istemiyorum o kadar berbattı ki komşunun yaptığı yemeğin kokusundan bile midem bulanıyordu banyodan çıkmıyordum hayattan soğumuştum evde değil yemek pişmesi malzeme bile almıyorduk dolaptaki yiyecekler bile kokuyordu çok zor zamanlardı 😏 çok şükür geçti