zynpyns Arkadaşlar dün aksamdan beri hareketlerimiz sayılı 39.haftama gireceğim yarın acaba kanala mı girdi böyle bı anda hareketleri yavaşladı arada ittiriyor ama bı anda yavaslayinca korktum biraz.
Zeyyno_ zynpyns gayet normal cnm bende 39+2haftalığız bgün biraz hareketlydi normalde çok hareketli değil zaten kanala girince de vajinaya aşırı baskı hissi hissedersin yürümekte zorlanırsın biraz
Nrgsalp zynpyns hiç hareket etmiyor sa kesinlikle beklemeden acile gidin .veya doktorunuza. Çok onemlii
zynpyns Zeyyno_ evet zaten öyle olmuş inşallahhh bu normladir artık,ilk gebelik olunca insan daha bı tedirgin oluyor
Zeyyno_ zynpyns Bnmde ilk gebeliğim cnm korkma bn daha 2gün önce kontrolüm vardı gayet iyi dedi doktorum 👍