BugleminAnnesi97 Merhaba kızlar. Bir tane kızım var adı buğlem. Şimdi ise ikinci bebeğime hamileyim. Buğleme uyumlu bir isim olsun istedik. Beren düşündük. Ama sonradan karen ismini gördüm bir yerde ve çok hoşuma gitti. Karen çokta uyumlu olmasada düşündürdü beni. Sizce hangisi güzel ??? Karen’in anlamı; Allah’ın cennette sunduğu meyvelerden deniliyor ama kesin bir rivayet yok..
ikizminikler BugleminAnnesi97 ben bebeğime Beren ismini vericem o yüzden oyum ondan yana kesin bi anlamı yoksa Kareni gözden geçir derim nedense tüm isimler internette cennetle Allahla ilişkilendirilmiş ama çoğu rivayet
Nrgsalp BugleminAnnesi97 karen çok acayip duruyor kulağa hiç hoş gelmiyor anlamı ne bilmiyorum .ama beren ismi çok güzel anlamı da akıllı güçlü kuvvetli diye biliyorum
BugleminAnnesi97 ikizminikler çok doğru söylüyorsun canım. Mesela buğlemin anlamıda cenneti müjdeleyen melek diye geçiyor ama kesin değil. Öyle bişey okusaydı kurandada geçerdi diye düşünüyorum. 🙂
MervErdo Büyük ihtimal uydurma bi isimdir internette kirli bilgi çok malesef çok dukkatlice araştırmak lazım ben oyumu berenden yana kullandım
ikizminikler BugleminAnnesi97 buğlemide iki ismin birleştirilmiş hali diye okudum bi yerde ne kadar doğru bilmiyorum🤷🏻♀️
Zdk Karen ismini ben de görmüştüm. Kökeni ingilizce ismin. Karen isminin anlamı ve manaları şöyledir; Saf, arı, katıksız. İngilizce de katherine isminin kısaltılmışı olarak da kullanılır.