Merhaba anneler, benim hamileliğim son dönemlerine geldi haftada bir kontrole gitmeye başladım. Bu son hafta 350 gr almış bebeğimiz ve 3.400 olmuş kilosu. Doğum Ocak ilk haftasında sizce kilo alımı bu şekilde devam eder mi? Ben 14 kilo aldım, sizler kaç kilo aldınız ? Bu şekilde kilo alırsa normal doğum olur mu?