masallarin 11 haftalık hamıleyım en riskli gebeyim sanrım 2 kaybım var ne yazık ki ölü dogumum var üstelik önceki dogum sezeryan sezeryandan 7 ay sonra hamile kaldım 8 haftaya kadar kanamam ve lekelenmem oldu hayırlısı Allahtan dua edip bekliyoruz rabbim nasip ettiyse inşallah kucagımıza alırız 🤲 Allaha bıraktım her sey nasip inanın bebeklerimizin bu dünyada nasibi kısmeti varsa her türlü kucagımıza alacagız