İyi akşamlar arkadaşlar öncelikle sadece fikir almak için yazıyorum yarına randevu aldım zaten doktora belki yaşayanlarınız vardır diye sormak istiyorum 🙏🏻Özür dileyerek söylüyorum öncelikle geçen hafta tuvalete gittiğimde sadece peçeteye sildiğim zaman biraz pembe akıntım oldu ve devamı gelmedi ağrım vs olmadığı için bebeğin hareketlerinide kontrol ettim bir sıkıntı hissetmediğimden doktora gitmedim çünkü ilçede yaşıyorum kendi doktorum başka bir şehirde burda acil bir durum olmadığı sürece gidebileceğim iyi bir doktor yok malesef.Neyse bugün tekrar hafif peçetede pembe renkli akıntı gördüm herhalde dün üşüttüm ondan diye düşündüm yine aynı şekilde hiçbir ağrım falan yok ama daha sonra çok az kahverengi akıntımında gelmiş olduğunu gördüm tabi artık tedirgin oldum ve mecburen burdan bir doktora randevu aldım.Başına böyle bir durum gelen var mı bu arada 24+3 hamileliğim henüz çok erken ☹️