Merhaba hanımlar pazartesi günü normal doğum ile bebeğimi kucağıma aldım. Güzel bir hamilelik geçirdim cok fazla kilo almadım ayaklarım şişmedi ama doğumdan sonra yürüyemez hale geldim ayaklarım bacaklarım aşırı ödem oldu. Doktorum 15-20 güne geçer dedi ama çok endişeleniyorum anormal bi şişlik var bu şekilde başından geçen var mı acaba ?