Elfmstfa13 Kızlar bebeğim normalde bir hafta önden gidiyordu ama dün gittiğimde doktor bana plasenta yaşlanması ne olduğunu söyledi yaşayan var mı 37.haftada
Kadze Elfmstfa13 kireclenme olmuş 34.haftadan sonra normal.kabul edilen bişey zaten doğum yakın belki bir tık erken gerçekleştirir doğumunu haftan büyük korkmana gerek yok cnm