Benur ayy inşallah yaa şubattaafet olduğum zaman gidicem bakalım o zaman bitmiş olacak ilacım balla şeytan dürtüyor ocak ayında kullanma bi dene olurmu ki diyede bu defada diyorum kendi kendime iyice dizeleyim 1 şubata kadar sabredeyim doktor 3 ay sonra geldiğin zaman çocuk için olmadı tedaviye başlarız ama kendiliğinden bile kalırsın dedi inşallahhhhh