ecemiko 12+3 de ikili teste doktor erkeğe benziyor dedi 14+2 de bugün doktor bebeğim sırtını döndüğünden dolayı bir şey demedi 😞 Kafamda deli sorular acaba cinsiyeti değişir mi kızlar
S_S ecemiko değişebilir. 12haftamda erkek demişlerdı bana 16da gıttım kız dedıler 20de gıttım detaylıdada kız oldugunu söyledı doktor. Özele gıdıyorum bu arada yanlış görüyolar sanırım emin olmadan söylüyolar