Elfesra anneebrulice amin amin hepimizin evladı iyi olsum inşallah Rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın embriyo da olsa evlat büyümüş de olsa evlat. Rabbim ne yazdıysa onu yaşıyoruz hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı 🤲🤲
F-Gemi anneebrulice banada etrafım çok takılma zayıf doğsa bile doğduktan sonra çok çabuk topluyo kilo alıyo diyolar inşallah normaldir de yarın öğrenicez bakalım
F-Gemi anneebrulice doğumdan sonra gidiyo kilolar ya emzirerek veriliyo gördüğüm anladığım kadarıyla bide zaten bebeğin kilosu eşi felan oluyoya onlar doğumda çıkınca kafadan bi 5kilo vermiş oluyoruz😃