Elif-bayram2118 Selam kızlar 🙋🏻♀️ bebeğim Mayıs ayında doğacak inşallah, sizce kıyafet olarak kış da dahil kaç aylık arası neler almalıyım 🤩🤎
BTSG04 Elif-bayram2118 benimde doğumum mayısta daha hiç bir şey almadım. Şuracıkta bekliyeyim cevapları bende merak ettim 🙈
Oykuaygun Elif-bayram2118 10lu hastane çıkışı 5li hastane çıkışı 3lü takım 2 tane biri patikli biri patiksiz takım (0-3ay) 4 tane Şampuan (indirimden) Anne bebek bakım çantası 2li Duru granülmatik 10lu ağız mendili 6 tane 0-3 ay çorap 12 tane 3-6 ay çorap 1 tane ince battaniye 2li emzik aldım
Ezgicann Ben ıkı tane hastane çıkışı aldım uc dort tanede 0 3 ay aldım başka da almam ıkı uc tane uc altı ay daha sonra 9 12 devam ederim çabuk buyuyorlar
Nesrinudun Ben banyo seti şampuan vs aldım erken diyorlar alışveriş için moralim bozuldu haliyle annemde ne bulursa almaya başlamış valla
annelik16 Nesrinudun evet herkes erken diyo fakat birden almaktansa ara ara almak daha mantıklı bence
Mervekklkdmn Benim kızım da mayısta doğacak inşallah çok fazla küçük kıyafet almadım daha çok 9 12 ay alıyorum. 0-3 ay 5 6 tane zıbın aldım birkaç tane de altlı üstlü takım alacağım 2 tane de tulum aldım çabuk büyüyorlar zaten yıkayıp yıkayıp giydiririz :)