noktaninannesi Selamlar ☺️ Şimdi bir şey sormak istiyorum sizde de oluyor mu merak ettim :) haftamdan itibaren sırt üstü yattığım zaman leğen kemiğimin orada bebeğimin varlığı elime geliyor :) şu an 12. Haftamdayım yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladığını hissediyorum :) Yanlış anlaşılmasın hareketlerini değil kendisini hissediyorum yumru gibi ☺️ Acaba sizde hissediyor musunuz ☺️
Sermec27 noktaninannesi arada bende orda bir doluluk hissediyorum sag tarafta ben de 11 haftalık hamıleyım hareket tabiki olmaz dediğin gibi ama orda böyle doluluk var gibi sanki 🥰
Sermec27 Sermec27 benim hep sagda ama hareket yok benim ikinci gebelik ama daha hareket için erken ama doluluk var gibi orda sanki 🥰
noktaninannesi Aysnduru sol tarafa hiç geçmedi iki gece önce ortaya gelmişti sabah yine yerine dönmüş :)
pinar55 Bende bazen ortalarda değişik bir his hissediyorum genelde akşamları oluyor. Rahmim büyüyor diye düşünüyordum ama sizlerde sağda solda diyorsunuz ben yanlış yerde mi hissediyorum yoksa gazla mı karıştırıyorum 😂