Nanelisekerr Kızlar arkadasımın hcg sonucu 106 cıkmıstı 2 gün sonra baktırdıgunda 101 oldugunu görmüs. Böyle bir durumu yaşayıp hamileliği devam eden oldu mu. Çok üzüldük. Çok umutlanmıstık
sehrengiz_8 Nanelisekerr canım düşüşe geçti ise büyük ihtimalle kimyasal gebelik geçirmiştir. Hcg değeri sıfırlanınca kanama başlar büyük ihtimalle
Deletedmom15 Nanelisekerr canım kesin konusmak istemem ama kimyasal gebelik gibi duruyo bi daha yaptır kan testi bende yaşadım kimyasal
IzelMaden1 Nanelisekerr büyük ihtimal kimyasal gebelik geçiriyor canım bende yaşadım korkmasın strese girmesin ben temmuz başında geçirdim aynı ay hamile kaldım rabbim hakkında hayırlısını versin ve bı doktora gitsin bence düzenli kana bakılması gerekiyor