bernabaskaci Kızlar 33. Haftadayım ama yaklaşık 1-1,5 aydır sağ elim ve parmaklarımda uyuşma var gun içerisinde özellikle gece uykudan uyandığımda parmaklarımın tamamı uyuşuk oluyor. Normal mi sebebi ne?
sue92 bernabaskaci aynısı bende de var. İki elim de uyuşuyo. Dün akşam uyumadan maden suyu içmiştim. Gece olmadı uyuşma. Belki iyi gelmiştir
eyluleceninannesi bernabaskaci aynı durum bende de var elim ve ayağımın uyuşmasından sabah kadar uyuyamıyorum sürekli hareket ettirmek zorunda kalıyorum ancak o zaman rahatlıyorum