bahar95 Merhaba kızlar, bugün şeker testini yaptırmıştım 158 çıkmış normalden biraz yüksek dedi doktor haftada 2 3 kere tokluk şekerini takip etmemi istedi böyle bir durumda haftada 2.3 kere hastane gitmekde istemiyorum sizinki nasıldı napsam acaba
halitefe bahar95 takip etmen lazım canım bence ihmal etme önemli çünkü birde yediklerine dikkat et pirinç patates ekmek tatlıları azalt biraz
ssnnmmm bahar95 kalem gibi bir şey var ucunda iğne var parmağının ucuna koyup düğmeye basınca hemen deliniyor parmak kolay almak ve ölçmek