Bebeğimin haftası hep geriden geliyordu zaten bugün farklı bir doktora göründüm iyi bir doktora , gayet iyi ilgilendi. İki hafta geriyiz özellikle bel çevremiz kilomuzda az dolayısıyla üstüne plasanta yaşlanması başlamış dedi beyazlıklar olduğunu gösterdi , 40. Haftayı görmezsin dedi çocuğun beslenmesini etkiliyormus bu ve beslenme durur yada ilermezse doğum başlatılması gerektiğini söyledi.
Sat a göre 34+3 haftaym
Doktor iki hafta geri ddi 32 ye düşüyor satı değiştirdi en başından beri bir haftalık gerilik olduğu için 33 haftalık olarak diyor şuan kafam karıştı hep .
Bu erken doğum muhabbetine takıldım biraz başına böyle bir şey gelen var mı?
Yaşlanmaya bağlı erkenn doğum yapan yada olupta yapmayan