Öncelikle merhaba herkese ☺️ Yanıtlayan herkese cevapları için teşekkür ederim.
Normalinde benim bebeğim 2 hafta kilo olarak önden gidiyordu. 33. Haftada iyiydi kilosu ama 35te neredeyse hiç kilo almamış. 2250 kilo. Bebeğimin kalbinde parlaklık var. Doktorönceden hep korkmana gerek yok gelişimi çok güzel. Bir sorun olsaydı gelişimi bu kadar iyi olmazdı diyordu ama bakıyorum artık iyice kilo almamaya başladı. Neden almıyor anlamadım? Aynı şekilde besleniyorum. Sadece bu sıralar biraz tansiyonum yükseliyor ama bu kadar etki eder mi ki? Bir sorun var diye korkuyorum. Düşünmekten uyuyamıyorum bile. Bebek asıl kilosunu son haftalarda alır diyor herkes ama benim niye böyle oldu 🥺