Edalyaa Merhaba kizlar 35 haftalik hamileyim ultrason da bebegimin karin bolgesinde 2 haftalik bi gerilik var ama kilo alimi cok guzel daha once basina gelen var mi bu sorun yasatir mi bize 😔
Gozgozhappy Edalyaa iki haftalık gerilik normal sayılıyor bizim bebişte iki hafta geriden geliyor bakalım
Mugee09 Edalyaa benimde geri canım bugün doktordan geldm post açtım hatta şimdi , bende plesanta yaşlanması başlamış dedi 🤷 bizim kilomuz az ilerliyor ama
Gozgozhappy Edalyaa benimde öyle evet karın bölgesinde var biraz minyon bebek olacak dedi hiç korkmayın benim hep öyleydi genetikte olabilirmiş doğumdan da sonra hemen toparlar dedi o yüzden hiç stres yapmayın