Merhaba Sevgili Anneler,
Doğumuma tam olarak 1 ay kaldı. Bu gün gümüş kapak aldım (E-Bebek’in kendi markası olanından). Tam olarak nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Kimisi doğumdan sonra diyor, kimisi doğuma 1 ay kala. Doğuma 1 ay kala ise ne kadar süre takılı tutmalıyım mesela? Yardımcı olursanız sevinirim🙏🏻
Ayrıca kullanıp memnun olanlar varsa aranızda paylaşırsa çok sevinirim🙏🏻
Gerçekten işe yaramasını temenni ediyorum🙏🏻