Duygu4444 kızlar devlet hastanesine gidiyorum doktor ameliyata girdiği için gösteremedim. Bebeğin kalp atışları sıkıntılı mı
elisas-mom Duygu4444 yanlış yönlendirme yapmim ama iyi gözüküyor benim son nst yle aynı seviyede. Sancı alttaki oluyor onu cekememissiniz.
Omrgzmglr Duygu4444 canım sert bir sancın çıkmış ve o kalp atışını düşürmüş benimde bugün oyleydi serum taktılar iğne felan birazdan tekrar hastaneye güdicem nst baglanıcak
Duygu4444 elisas-mom 38 haftalığım sancı fazla çıkmadı ama kalp atışları hareketsiz gibi geldi akşam acile mi gitsem diye düşünüyorum
elisas-mom Duygu4444 hareketlerini hissediyormusun. Takibini yap yinede tabi riske atma kendini git son haftalarda zor oluyor hareketlerini hissetmek insan korkuyor da. Bende şuan 39+2 yım biraz hareketini hissetmesem tedirgin oluyorum.
Omrgzmglr Duygu4444 hareketleri iyiydi 60-70 degısti açıklık yapmış o sancı sen bilirsın cnm duruna kagıdı ggnder