Kızlar 31+1im hiç bişey yiyemiyorum iştahsızım bu yüzden de çok dermansızım dün gece serum aldım hastanede değerlerim düşmüş iyice sürekli zayıflıyorum 3 yaşında oğlum var tuvalete götüremiyorum başım dönüyo
iştah açıcı bişeyler önerin ne olur bittim artık