Ebruuka ilk gebeligimde benimde öyleydi silikon uç mutlaka hastane çantanda olsun canım pazardi benim doğumum hemşireler uç yok ememez silikon uç bulun dedi nöbetçi eczane zor bulduk aldık. İlk 1 aya yakın onlarla emzirdim çenesi kuvvetlendikce kavrayabildi.aklind abulunsun
Birde göğüs ucu cikaricilar var onlardan bulundur vakumlayip çıkarıyor ucu öyle bebeğin ağzına veriynce emiyor. Kalın şırıngaylada oluyor mus ucun kesip tersinde takınca göğüs ucunu vakumlayip çıkıyormuş eğer ememezse ikincide siringayi denicem bende. Uç ve şırınga ya bu sefer çantamda olacak. 18 ay emzirdim ama hala o kadar çok yok malesef.